<

cikkek

üzenőfal

Utolsó kommentek

  • Dolus: A magas koleszterin szint valóban csökkenthető. Nekem is az volt. Én is változtattam a táplálkozás... (2012.02.14. 20:36) 7 tévhit a koleszterinről
  • Mamuska: Had egészítsem ki a cikket azzal ( aki nem tudná és erre téved az is megtudja) hogy a fahéj nagyon... (2012.01.19. 21:36) Miért magas?
  • BMK73: A férjem 39 éves. Kb egy éve derült ki nála, hogy komoly gondok vannak a triglicerid szintjével. K... (2010.11.23. 23:07) A magas vérzsírszint kezelése
  • Fogyás: Diétához is tökéletes a leves. Én is szeretem. (2010.09.06. 14:11) Szeretem a leveseket...
  • 8kftg4p: oké (2010.02.24. 20:52) Mintaétrend 6. nap
  • Utolsó 20
pagerank

Ismétlés

2009.01.09. 13:47 | camarosa | Szólj hozzá!

Címkék: diéta koleszterin étrend

BÚÉK mindenkinek!

Új évet kezdtünk, vége a nagy evés-ivásoknak. Ilyenkor mindenki igyekszik a leghamarabb visszatérni az ünnepek előtti étrendjéhez (magamból indulok ki). Vagy pedig őrült tisztító-méregtelenítő-salaktalanító-zsírégető-nemtommilyen diétába kezd. Mindezt láthatjuk a sok-sok reklámból, hirdetésből, mert mindenhonnan a fogyókúrás-zsírfalós-2 nap alatt lefogyasztalak szöveg folyik.

Mindenesetre én leírom ide - felsorolásszerűen - mindazokat a szempontokat, amelyek a vér koleszterinszintjének csökkenését elősegítik. Ismételjünk:)

  1. életmódváltás: napi 30 perc mozgás, tudatos vásárlás
  2. az étrend legyen: csökkentett zsírtartalmú, zöldségben-gyümölcsben gazdag, szükség esetén energiaszegény
  3. magas koleszterinszint esetén: zsírszegény, koleszterinszegény, rostdús ételek ajánlottak
  4. magas trigliceridszint esetén: a szénhidrátbevitel csökkentése a fontos.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://koleszterin-dieta.blog.hu/api/trackback/id/tr12867357

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása